zaterdag 16 augustus 2008

Zo.

Het avontuur is begonnen... Gister heb ik het vriendje op Schiphol afgeleverd. De eerste sms uit Stockholm is inmiddels binnen. Het duurt nog drie maanden voor mijn eigen vertrek naar het Hoge Noorden aan de orde is, maar het begint nu wel steeds vaker 'echt' te worden. Dat ik ineens besef dat ik écht op het punt sta om naar Zweden te verhuizen. Heel vreemd.

Vandaag ga ik op stap met vrienden uit Utrecht. Het plan moet zich nog uitkristalliseren maar waarschijnlijk gaan we het pittoreske Hoorn met een bezoek vereren. Hoe meer oer-Hollandse Ervaringen ik nog tot me kan nemen, hoe beter natuurlijk.

Mijn Geen-Stijl-lezende-D66-sympathiserende-vriend S. heeft toegezegd vandaag niet al te veel grappen over kameraad Duyvendak en de partij te zullen maken. Daar hoop ik dan maar op...

Geen opmerkingen: