maandag 22 december 2008

Internet

Hoera voor onze superdeluxe megasnelle ADSL internetverbinding! Hoera voor Bredbandbolaget, het bedrijf dat ons in een half uurtje aansloot! Oftewel: Mirte is weer online.

Hoe gaat het ondertussen?
De kerstvakantie is hier aangebroken. Afgelopen vrijdag had ik kerstlunch met Zweedse kerstliedjes en eten uit alle werelddelen bij mijn Zweedse taalschool. Kerstlunch met Ethiopische enjira, Thaise loempiaatjes en Nederlandse oliebollen, wat wil een mens nog meer? Die oliebollen had ik dus gebakken en dat blijkt echt een fluitje van een cent, zelfs zonder Koopmans oliebollenmix. Ik kan het aanraden.

Woensdag vertrek ik alweer naar Nederland om een dag of tien kerst en oud&nieuw te vieren en vrienden en familie te bezoeken. Maar voor het zover is nog even de laatste dozen uitpakken en de zooi hier opruimen. Er komt namelijk een kennis in ons huis op de kat passen. Dus het moet een beetje toonbaar zijn. Hieronder plaatjes van hoe de woonkamer er nu uitziet. Het wordt in de loop van de dag dus hopelijk nog beter.




Geen opmerkingen: