woensdag 17 december 2008

Verhuisd

Pff... Even zitten... Zo heb je weken overal tijd voor en zo snak je naar de kerstvakantie...

Dit weekend zijn we met hulp van collega's van het vriendje verhuist naar ons nieuwe appartement in Solna. Ik ben wederom tot de conclusie gekomen dat we belachelijk veel spullen hebben. Vond ik na de eerste verhuizing al, maar nu zeker. Maar ja, om nu zomaar dozen met boeken of servies weg te gooien... Ik ben heus niet zo vreselijk materialistisch, maar boeken en servies, daar heb ik een enorm zwak voor... Maar goed, het is allemaal verhuisd en het kan hoogstwaarschijnlijk de komende twee jaar blijven staan (ik besef dat ik dat de vorige keer ook dacht, maar deze huisbazin lijkt echt heel aardig en normaal).

Verder is deze week mijn cursus Zweeds op niveau begonnen. En die begint om 8 uur 's ochtends aan de andere kant van de stad... Voor zevenen opstaan ben ik echt niet meer gewend en 's avonds ben ik te druk om vroeg naar bed te gaan. Dus na een vermoeiend verhuisweekend en 3 korte nachten ben ik nu erg toe aan vakantie. Of misschien gewoon een goede lange nacht slaap...

Overigens is er (nog) geen internetaansluiting in ons nieuwe huis. Wel 20 draadloze verbindingen, maar allemaal beveiligd. Vanavond ga ik bij de buren informeren hoe we onze breedbandverbinding 'aan' kunnen laten zetten.

Geen opmerkingen: