zondag 30 augustus 2009

Tjejmilen

Hoe was het ook weer, "when it rains, it pours"?

Ik wilde graag wat te doen hebben en dat is helemaal gelukt. Ik wil heel graag iets schrijven, maar vind gewoon de tijd niet...

Ik heb bijvoorbeeld net een bestuursvergadering van twee dagen (!!) genotuleerd voor Läkare utan gränser. Heel interessant en leerzaam, maar die mensen moeten echt een cursus efficiënt vergaderen... Twee dagen... Wel Tsjechisch bier vrijdagavond in een soort van Duitse bruine kroeg...

Vandaag mag ik alweer water uitdelen bij een hardloopevenement. Was het vóór de zomer de Stockholm Marathon, nu hebben de vrouwen een eigen 10 kilometer lange loop door Stockholm; Tjejmilen. Mijn volleybalvereniging krijgt geld voor onze hulp, dus ik doe het niet zomaar voor de lol. De zon schijnt echter, dus ik denk dat ik me wel vermaak.

Morgen heb ik examen van mijn oude Zweeds cursus waar ik nog allemaal teksten voor moet bestuderen. Donderdag heb ik mijn tweede Zweedse les op de universiteit. Inclusief een behoorlijk wat huiswerk en ik moet de boeken nog steeds op de kop tikken...

Ach, ik zal maar niet klagen. Ik vind het ook helemaal niet erg. Maar mijn blogfrequentie lijdt er zo onder...


Geen opmerkingen: