zondag 25 oktober 2009

Druk

Je kent dat wel: stage, studie, bijbaantje, volleybal, sollicitatiebrieven en dan komen ook nog je ouders én je schoonouders op bezoek. Ontzettend gezellig, maar druk. Ik had dus even een blogpauze genomen, maar ik beloof beterschap. Ik ga gauw weer vertellen over wat ik mee maak en wat die gekke Zweden nu weer doen.

Hoe is het hier? Stockholm is ontzettend herfstig de laatste weken. Zowel in de goede als in de slechte zin van het woord. Mooie gekleurde blaadjes in de bomen en op de grond. Veel en vaak regen en grauwigheid.

Dat compenseren de Zweden de komende tijd door veel feest- en hoogtijdagen te plannen. Over veel van die dagen schreef ik vorig jaar al, maar ik heb er een paar over het hoofd gezien, en die kan ik mooi dit jaar coveren.

Tot slot wil ik nog een mooie foto met jullie delen van de heerlijke en prachtige chocoladetaart die mijn lief voor me bakte op mijn verjaardag. Een heerlijk luchtig en vooral overweldigend chocoladig geheel. En de voet waar hij op staat kreeg ik erbij.

1 opmerking:

werkschuw zei

Wauw! Dat zijn de betere taarten! En zo'n geweldige etagere erbij maakt het helemaal af.