woensdag 14 oktober 2009

Jarig


Ok, het is niet heel zichtbaar, maar ik moest dit even delen: het sneeuwt op mijn verjaardag! Dat heb ik echt nog nooit meegemaakt. De foto maakte ik vijf minuten geleden vanaf ons balkon. Inmiddels is het ook alweer opgehouden en het gaat natuurlijk niet blijven liggen, maar toch: sneeuw op mijn verjaardag!

Ik weet niet of ik dat nou heel gaaf vind of dat ik verdrietig ben omdat de herfst ook alweer afgelopen is... Net zoals ik niet zo goed weet of ik het nou leuk vind om jarig te zijn of dat ik verdrietig word van het getal 27. Tot nu toe had ik wel elk jaar vaag het idee dat ik ouder werd, maar dat getal 27 boort wel echt alle illusies die ik nog had dat ik jong was keihard de bevroren Zweedse grond in...

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Gefeliciteerd! Dikke verjaardagskus van Amber, Noah en Marijn....

Unknown zei

Van harte gefeliciteerd Mirte :)

Wieke zei

Dat is nog eens een verjaardagscadeau...
Om je gerust te stellen: het leek hier vanmorgen ook net winter. Het ijs lag op de daken en het was wanstaltig koud.
27 is niet oud. Het is jong. We hoeven pas te wanhopen als we iets van 30 worden. ;)

Oscar zei

En zelfs na 30 is er nog leven mogelijk, hoor ;).

Gefeliciteerd!

Momo Luna S!gnals zei

Hallo,
leuk om je belevingen in Zweden te lezen. Je hebt een heldere schrijfstijl. Ik hou ervan te lezen over andere landen en cultuur, wat er zoal gaande is in de wereld. En dan niet de ellende etc.... maar het gewone dagelijks leven van mensen. Nog een verlate verjaardagsgroet voor je en pffff je bent nog jong hoor. ;-)

Groet van Monica, Momo Luna