donderdag 8 januari 2009

Nieuwjaarsbijeenkomst

Mijn partij houdt vanavond een feestje in Amsterdam. Een feest van een politieke partij klinkt misschien saai, maar GroenLinks geeft echt behoorlijk leuke feestjes. Vooral in Amsterdam natuurlijk. Maar dat ik ze leuk vind kan er natuurlijk ook mee te maken hebben dat ik er nogal wat mensen ken. Ik zie al dagen bij allerlei vrienden op hyves en weblogs voorbij komen dat ze erbij zijn. Ik had het nu wel weer eens leuk gevonden om iedereen te zien. Om bij te praten. Maar ik kan er niet bij zijn...

Dus niet even vragen aan mijn oud-collega's of dat hele Bureau GroenLinks Amsterdam überhaupt wel kan bestaan zonder mij. Niet Judith heel veel succes wensen met het komende lijsttrekkersreferendum. Niet de ins en outs vragen over hoe het nu weer kan dat die milieuzone waar jaren voor gevochten is, is uitgesteld. Niet de nieuwste partijroddels proberen te ontfutselen.

Ik wens alle Amsterdamse GroenLinksers een mooi feestje! En dat het maar laat mag worden en dat er maar veel gedanst mag worden. En allemaal een beetje medelijden met mij hebben want ik zit waarschijnlijk suf thuis Zweedse tv te kijken ofzo.

2 opmerkingen:

Judith Sargentini zei

dag meisje,

we zullen aan je denken. Fenna, Jeanine en ik moeten eerst nog even een commissievergadering uitzitten voor de voetjes van de vloer mogen.

kom je weer eens op bezoek?
kus
Judith

Anoniem zei

Hi Mirte,

ik heb je ook gemist hoor! De nieuwjaarsbijeenkomst was weer leuk dit keer. Lekker druk en veel nieuwe gezichten.

Groet,

Wimmo