vrijdag 16 januari 2009

Blauw

"Volleyballen verleer je nooit, dat is net als fietsen", sprak mijn wijze moeder deze week. En inderdaad, gister had ik mijn eerste volleybaltraining sinds een jaar of twee en ik was het niet verleerd. Mijn lichaam was het wel wat ontwend want mijn beide onderarmen voelen vandaag alsof er grote blauwe plekken op zitten. En ik heb spierpijn op allerlei plekken in de onderste helft van mijn lichaam.

Maar mycket roligt het was! En goed voor me, want ik heb inmiddels een maandkaart voor het OV en krijg dus gevaarlijk weinig lichaamsbeweging. In Amsterdam fietste ik elke dag en liet ik me één á twee keer per week afbeulen door Sharon, onze geweldige energieke bodyshapelerares. Hier zit ik in de metro, zit ik in mijn Zweedse les en zit ik 's avonds op de bank... Maar no more, vanaf nu twee keer per week volleyboll bij Solna VBK!

1 opmerking:

gerda hommes zei

Mooi dat je weer met sport begonnen bent. Goed voor je conditie, taal en sociale contacten!