zaterdag 31 juli 2010

Blij

Dat ben ik! Ik voel me behoorlijk goed de laatste weken. Vakantie, veel minder druk op mijn werk, heerlijk zomers weer; een mens heeft eigenlijk niet zoveel nodig om van ongelukkig en gestresst weer relaxed en gelukkig te worden.

En nog een beetje extra blij werd ik toen gisteren mijn pakje met Blije Sokken bezorgd werd. Heb je het nodig? Nee, natuurlijk. Word je er blij van? Ja, instant. Alleen even de website bekijken van dit gezellige Zweedse bedrijf met allemaal blije voeten is al goed voor je humeur.

Swedish Happy Socks dus.

2 opmerkingen:

Wieke zei

Oh ik had ze inderdaad ook gezien in Finland, ze zijn zo gaaf! Waarom ik zelf geen paar heb gekocht weet ik nu ook niet meer. Vast iets met pakruimte of gewicht ofzo.

Anoniem zei

En bedankt... 12 paar wilde sokken onderweg naar Amsterdam...

Lonneke