zondag 25 september 2011

Thuis

We zijn weer in Nederland. Ik sluit dit blog hiermee voorlopig af. Ben even klaar met het ontdekken van Zweden. Ik laat het wel online staan, omdat ik denk dat het interessant kan zijn voor Nederlanders die van plan zijn naar Zweden te emigreren.

Gelukkig liggen er nieuwe avonturen in het verschiet! Als je op de hoogte wilt blijven van mijn belevenissen in West-Afrika de komende maanden raad ik je aan mijn nieuwe weblog in de gaten te houden: Trois mois en Afrique.

4 opmerkingen:

Tariq Honey zei

I completely agree with you. I really like this article. It contains a lot of useful information. I can set up my new idea from this post. It gives in depth information. Thanks for this valuable information for all. And of course nice review about the application.
vakantiehuis dordogne

Tariq Honey zei

Thank you very much for the great list and I appreciate your efforts to bring such a huge list for us. I really appreciate posts, which might be of very useful. I look forward to future updates. Once again thanks. Keep smiling.
Get More Twitter Followers

Nienke A zei

Hoi Mirte,
Zou je contact met mij op willen nemen. Voor school maak ik een verslag over emancipatie van vrouwen in Zweden. En ik ben op zoek naar Zweedse vrouwen, of vrouwen die in Zweden wonen, die mij meer kunnen vertellen over hoe de onderlinge sfeer is onder vrouwen. Bijvoorbeeld of ze er raar van opkijken als vrouwen voor carrière kiezen.
Graag hoor ik van je of je mee wilt werken.
Contact via: 113101@csgdgw.nl
Mvg Nienke

dhara patel zei

Thanks for providing such nice information to us. It provides such amazing information on care/as well Health/. The post is really helpful and very much thanks to you. The information can be really helpful on health, care as well as on exam/ tips. The post is really helpful.