zondag 25 september 2011

Thuis

We zijn weer in Nederland. Ik sluit dit blog hiermee voorlopig af. Ben even klaar met het ontdekken van Zweden. Ik laat het wel online staan, omdat ik denk dat het interessant kan zijn voor Nederlanders die van plan zijn naar Zweden te emigreren.

Gelukkig liggen er nieuwe avonturen in het verschiet! Als je op de hoogte wilt blijven van mijn belevenissen in West-Afrika de komende maanden raad ik je aan mijn nieuwe weblog in de gaten te houden: Trois mois en Afrique.

3 opmerkingen:

Nienke A zei

Hoi Mirte,
Zou je contact met mij op willen nemen. Voor school maak ik een verslag over emancipatie van vrouwen in Zweden. En ik ben op zoek naar Zweedse vrouwen, of vrouwen die in Zweden wonen, die mij meer kunnen vertellen over hoe de onderlinge sfeer is onder vrouwen. Bijvoorbeeld of ze er raar van opkijken als vrouwen voor carrière kiezen.
Graag hoor ik van je of je mee wilt werken.
Contact via: 113101@csgdgw.nl
Mvg Nienke

John Luther zei

Please keep updating this blog, it's been too long. Great post! We adore this blog and This information is very good.
Visit for Free Robux

Adreana Joseph zei

this is very informative and interesting for those who are interested in blogging field.
I want to show you a link to the Roblox ID