vrijdag 13 februari 2009

Nina


Eindelijk, het is zover! De Grote GroenLinks Liefdedag. Aan de hoeveelheid reclame te zien is het in Zweden een behoorlijk ingeburgerde en populaire feestdag: Alla hjärtans dag. Ik heb bijzonder weinig met Valentijnsdag. Maar dit jaar keek ik er toch een beetje naar uit vanwege de uitnodiging van Arnoud op de Planeet om deze dag je liefde te verklaren aan een GroenLinkse blogger. Voor mij een moment om uit de doeken te doen wie ik zoal begluur via de Planeet. Ik link hierna bij iedereen naar een specifiek oud blogbericht waar ik om moest lachen, wat een interessante discussie teweeg bracht of waarvan ik vind dat iedereen het gelezen zou moeten hebben. Maar schroom niet om de rest van het blog ook aan een nieuwsgierige blik te onderwerpen.

Ik heb er een gewoonte van gemaakt om mijn oude collega's en partijgenoten uit Amsterdam te volgen via hun blogs. Natuurlijk lees ik Judith Sargentini en Evelien van Roemburg. Dat is geen geheim. Beide vermakelijke en goed geschreven blogs. Maar ik hou ook in de gaten wat Margreet de Boer, Astrid Kuiper, Jan de Laat, Harmen Binnema en Saranna Maureau uitspoken.

Tot zo ver niks opzienbarends. Maar er is een ander blog dat ik ook regelmatig lees sinds ik de Planeet volg. En dat is eigenlijk veel leuker, want ik ken de schrijfster helemaal niet. En het gaat niet eens over GroenLinks. Maar wat een leuk en vooral mooi blog. Mijn advies voor deze Valentijnsdag: check Nina van de Goor eens wat vaker. Prachtige plaatjes. Kijk maar hier of hier of hier. Als ik talent had voor binnenhuisarchitectuur zou mijn huis er ook zo uit zien... En had ik al gezegd dat ik gek ben op servies?

Geen opmerkingen: