dinsdag 19 januari 2010

Verhuisd

De verhuizing is alweer achter de rug. We hebben nu een prachtig huisje in een hele grote berg sneeuw met heel veel dozen erin.

Ik moet nog even wennen aan een nieuw ritme. De reistijd is een stuk langer. Daarnaast is het erg druk op mijn werk in verband met Haiti. De giften stromen binnen en dat is natuurlijk fantastisch, maar erg veel werk. Alles moet op de juiste manier geregistreerd worden en er wordt de hele tijd gebeld.

Vanavond heb ik bovendien de eerste Zweedse les van het nieuwe semester.

Ik weet dus al met al nog niet precies wanneer die dozen uitgepakt gaan worden...

Ik hoop trouwens op mooi zonnig weer voor komend weekend. Dan kan ik foto's maken van de nieuwe situatie.

2 opmerkingen:

Wieke zei

Ha, maar je hebt al internet, gezien het tijdstip waarop je de post plaatste! :)

Oscar zei

Gefeliciteerd met jullie nieuwe plek!

Ik hoop dat het een beetje fijn wonen is in de winter, en dat poes het ook een beetje leuk vindt.

Hoe staat het eigenlijk met de inburgering van Roald?